مشاوره سئو سایت و شرکت سئو در نهران
نوشته شده توسط : shaapaarak

شرکت سئو در تهران - مشاوره سئو سایت

سئو (SEO) هنر و دانش متقاعد کردن موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است تا محتوای شما را به عنوان بهترین راه حل برای مشکل به کاربران خود توصیه کنند. هدف اساسی موتورهای جستجو رضایت کاربران آن است. آنها می‌خواهند هنگام جستجوی کاربر در جستجوی بهترین نتیجه. وقتی کسی از یک موتور جستجو مانند گوگل، بینگ یا یاهو استفاده می‌کند، به دنبال راه حل یک مشکل یا پاسخ یک سوال است. این موتورها می‌خواهند مفیدترین، مرتبط ترین و معتبرترین پاسخ یا راه حل را ارائه دهند. مهم ترین هدف یک شرکت سئو در تهران که خدمات مشاوره سئو سایت را ارائه می‌دهد، باید دسترسی به این نتایج باشد.

کلیدواژه ها

در سئو و مشاوره سئو سایت ، ما اغلب به "کلمات کلیدی" اشاره می کنیم که کمی گمراه کننده است. "سوالات جستجو" اصطلاح بسیار بهتری است. ما به تک تک کلمات نگاه نمی کنیم. ما در حال ترکیبی از کلمات هستیم که یک مسئله یا یک سوال را بیان می‌کند. برای کار موثر بر روی SEO خود، باید بفهمید که مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. عباراتی را که آنها برای جستجو استفاده می‌کنند پیدا کنید و سپس محتوایی ایجاد کنید که یک راه حل ساده ، ساده و مفید برای مسئله ای که کاربر بیان کرده است را به ارمغان بیاورد.

کدام موتور جستجو در مشاوره سئو سایت پیشنهاد می شود؟

پس از حضور در یک شرکت سئو در تهران و حین انجام مشاوره سئو سایت، متوجه خواهید شد که گوگل در اکثر کشورهای جهان بر جستجو تسلط دارد.در سراسر جهان، 88٪ از جستجوها در رایانه در Google است. در تلفن همراه، این رقم 96 درصد است. بینگ و یاهو در مجموع 1.5٪ از جستجوها را در تلفن همراه و 8٪ از جستجوها را در دسکتاپ تشکیل می دهند. این امر گوگل را مسلط بر نتایج جستجو می‌کند و مهمترین موتور جستجویی  است که باید بر روی آن تمرکز کنید.

الگوریتم های گوگل

کلمه "الگوریتم" ترسناک به نظر می‌رسد، اما به سادگی یک کد رایانه ای است که سوال را درک می‌کند و درستی نسبی پاسخ ها را ارزیابی می‌کند. در سئو، ما بیشتر روی قسمت دوم متمرکز هستیم. هدف ما ارسال سیگنال های مناسب به الگوریتم گوگل است تا بتوانیم آن را متقاعد کنیم که پاسخ ما بهترین، مفیدترین و مناسب ترین پاسخ برای سوالی است که فهمیده است. روش هایی که در در یک شرکت سئو در تهران به شما توضیح داده می‌شود بر مبنای همین الگوریتم های گوگل طراحی شده اند.

انواع سئو

ارائه مشاوره سئو سایت که در یک شرکت سئو در تهران انجام می‌شود در سه زمینه کلی صورت می‌گیرد:

  • سئو داخلی 

  • سئو فنی (تکنیکال)

  • سئو خارجی

سئو داخلی

همانطور که از نام آن پیداست، سیگنالهای موجود در صفحه علائمی هستند که گوگل در صفحه وب سایت شما پیدا می‌کند. آنها مواردی هستند که شما مستقیماً آنها را کنترل می‌کنید و اصلاح آنها بسیار راحت است.

مواردی از سئو داخلی که در مشاوره سئو سایت بیان می‌شوند:

عنوان:

بهترین نویسندگان قدرت یک عنوان خوب را درک می‌کنند. این مورد مهم ترین مورد در سئو داخلی است و برای جلب توجه کاربر و افزایش CTR صفحه بسیار مهم است. اگر عنوان با هدف کاربر مطابقت نداشته باشد، به احتمال زیاد مقاله شما را کلیک نمی‌کنند و نمی‌خوانند.عنوان باید نه تنها برای کاربران، بلکه برای خزشگرها نیز مناسب باشد. توجه داشته باشید که اگرچه برچسب و عنوان H1 شما نباید لزوماً یکدیگر را تکرار کنند اما بهتر است که با هم مرتبط باشند.

توضیحات META :

یک توضیح متا که مناسب نوشته شده است می‌تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو (SERP) برجسته شوید و افرادی را که از طریق صفحه نتایج در حال مرور مطالب هستند، جلب کنید. یک توضیح متا ضعیف می تواند منجر به  عدم جلب توجه افراد به مطلب شما و انتخاب چیزی بهتر در SERP شود.

تگ های عنوان:

یکی از ساده ترین و متداول ترین روش ها، استفاده از عناوین واضح برای تقسیم بخش هایی از متن با سیستم سلسله مراتبی تو در تو است.

برچسب های سرصفحه باید به ترتیب نزولی از H1-H6 قرار بگیرند، استفاده از H1 برای کلی ترین عنوان و H6 خاص ترین عنوان فرعی.

لینک سازی داخلی:

در صورتی که وقت کافی برای لینک سازی به صورت گسترده را ندارید، استفاده از پیوند داخلی می‌تواند ایده خوبی برای کمک به پیدا و دیده شدن صفحات شما باشد.

سئو تکنیکال

درباره سئو تکنیکال در مشاوره سئو سایت موارد زیر توضیح داده می‌شوند:

سرعت:

مردم دوست ندارند منتظر بمانند، بنابراین Googleمی‌خواهد کاربران خود را به صفحه ای که سریع بارگیری می‌شود بفرستد. اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب شما به سرعت بارگیری می‌شوند، حتی در اتصال به اینترنت آهسته.

سازگاری با تلفن همراه:

محتوا باید عالی به نظر برسد و تجربه کاربری خوبی را در دستگاه های تلفن همراه فراهم کند. Google اکنون به این قابلیت بسیار توجه و علاقه نشان می‌دهد، بنابراین قابلیت استفاده در تلفن همراه تأثیر عمده ای در رتبه بندی دارد.

کیفیت کد:

Google به کد تمیز و واضحی نیاز دارد تا بتواند محتوای شما را به طور کارآمد و موثر درک کند. تا به امروز، Google می‌تواند برخی از زبان های برنامه نویسی را بهتر از دیگران "درک" کند (به عنوان مثال ، HTML از طریق JavaScript) با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید از مورد دوم در سایت خود استفاده کنید. این فقط به این معنی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که Google در هر صورت به طور کارآمد به محتوای آن دسترسی دارد.

سئو خارجی

با حضور در یک شرکت سئو در تهران و دریافت مشاوره سئو سایت، درباره سئو خارحی مطالب زیر را خواهید آموخت:

لینک های ورودی:

پیوند به محتوای شما از سایتهای معتبر و مرتبط ، یک سیگنال بسیار قوی برای محبوب و ارزشمند بودن محتوا به Google است. ما می‌توانیم پیوندها را به عنوان "رأی" در نظر بگیریم. پیوندها نشان می‌دهد که این قسمت از محتوا، این وب سایت و این نویسنده منبع معتبر و معتبری از اطلاعات هستند. به همین دلیل ایجاد یک نمایه قابل اعتماد برای بک لینک یکی از ارکان بهینه سازی نتایج موتور جستجو است.

سیگنال های اجتماعی:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و هیاهوی اجتماعی در مورد محتوای شما ، سیگنالی برای Google است و هنگام استفاده از محتوا برای نمایش به کاربر، موارد مفید و قابل توجه در لیست اولویت ها قرار دارند.

بیان نام تجاری بدون لینک:

ذکر نام تجاری شما حتی اگر بدون پیوند باشد سیگنالی برای Google است. Google میفهمد وقتی شخصی از نام تجاری شما استفاده می‌کند در مورد شما بیشتر و بهتر اطلاعات نمایش می‌دهد.

جمع بندی

قبل از به پایان رساندن این نوشتار، باید کاملاً در ذهن خود داشته باشید که در مشاوره سئو به شما گفته می‌شود که احتمال موفقیت سئو برای یک سایت با مطالب ضعیف و کپی شده در دراز مدت، حداقل است.در حالی که، یک وب سایت با محتوای مناسب با سئو یا بدون سئو به خوبی در صدر نتایج گوگل پدیدار خواهد شد. در چنین مواردی، سئو دقیق توسط یک شرکت سئو در تهران مانند شرکت سئو‌اینجا، این موفقیت را تضمین می‌کند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: